Two days after....

27 september 2018 - Oegstgeest, Nederland

Nou allemaal...we zijn weer veilig thuis. Dat is fijn. Dinsdag eerst paar uur geslapen na aankomst.. daarna even bij mn moeder langs, boodschappen.. ondertussen wassen gedraaid..na het eten s avonds kwamen de buurtjes even langs wat heel gezellig was. Die nacht geslapen als een blok. Ik tenminste wel. Gisteren gewassen, gestreken, de tuin.. ik chiropractor...om 10 uur in bed gestort..tot 01.00 geslapen daarna tot 06.00 wakker..😡😡

Vandaag hetzelfde ongeveer..heerlijk getut met kasten en zo..einde middag toch even borreltje in het zonnetje..nu Leo in de voortuin en ik in de keuken... morgen aantal bezoekjes hoop ik..en dan begint het gewone leven langzaamaan weer...

1. Thea Voermans:
    27 september 2018
    na een geweldige vakantie wacht altijd het werk. Zowel thuis als op kantoor. Maar deze belevenis is er één om nog lang van na te genieten.
  2. Jacq:
    27 september 2018
    Veel succes met in het ritme komen, jullie Vakantie verwerken, de zooi opruimen, wennen aan het wonen op 1 plek en wennen aan het idee ooit weer te moeten werken maaarrr vooral samen nagenieten van deze geweldige belevenis. J en Jp
  3. J.S. en AAN Stooker:
    28 september 2018
    Wij hebben genoten van jullie reis. Wij hopen dat jullie weer snel in het gareel zitten. Groetjes en tot spoedig,
    Alianne en Joep
  4. Carin: