20 september

21 september 2018 - New York City, Verenigde Staten

Eerst uitgeslapen. Te laat voor t ontbijt..dus op kop slootwater en banaan de stad in. Met metro naar museum of national history aan de rand van Central park. Daar ook geluncht. Daarna wandeling door Central Park gemaakt..en toen naar yankee stadium. We volgden de meute maar. Wat een drukte... de yankeewinkel gezocht. Daarna iets te eten gezocht..een emmer met patat en kippenpoten. We kregen het niet op. De wedstrijd duurde best lang vond ik. Het gedoe eromheen is amusant. Het publiek is met alles bezig behalve de wedstrijd.  Veel bier.. eten als kannibalen.  Babietje voor ons geheel in yankee kleding had diploma gekregen omdat dit haar eerste wedstrijd was..maar lag al met kipkluif in haar knuistjes. 😂😂

Om kwart over 11 hadden de yankies echt wel verloren en moest alles weer naar uit. Om Drukte in trein te ontlopen wilden we taxi maar dat was zo duur dat we toch maar trein in zijn gegaan. En dat viel reuze mee..dus weer 85 dollar verdiend. Half 1 thuis. Dus meteen onder t dekbed.

1. Jacq:
    21 september 2018
    Vermoeiend hoor. Nog de volhouden. Haha
  2. Thea Voermans:
    21 september 2018
    Een geweldige belevenis lijkt mij.
  3. Jacqueline van den Barselaar:
    22 september 2018
    Echt geweldig om te lezen en inderdaad herkenbaar. Het publiek is overal mee bezig, behalve met de wedstrijd. Maar het is wel een gezellig samenzijn van families. Alvast een goede terugreis en tot gauw! Ik vertrek vandaag ook weer naar huis.