21 september New York

23 september 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar Manhattan..want Leo heeft nog geen wolkenkrabber gezien. We maken een wandeling doe bij de ferry naar Staten Island begint. We gaan heen en meteen weer terug. Daarna aan de wandel. We hebben trek dus we lunchen bij Frances Tavern..een heel oude herberg waar Ooit Georges Washington een broodje at.. lekker..Shirley Let op 😂 ..zalm met spinazie..alweer spinazie op een bedje van rijstprut. Jammie... daarna uitgebreid 9/11 bekeken...ook het visite center bezocht. Zeer indrukwekkend.

Van de ene emotie in de andere... century 21 was om de hoek...dus Leo een lekker donzen jekkie en ik een jurk en een vestje..en een extra reistas... 😀

Daarna was het hoog tijd voor een neut. Wij naar Times Square. Wat een neon...je weet niet waar je kijken moet.. bovenop het Hyatthotel was een rooftopbar begrepen we..er waren 9 wachtenden voor ons dus fles wijn en kaasplank...heeel langzaam gegeten en gedronken...😂 en toen t bíjna op was was er plek. Gaaf!!!

Daarna weer naar huis. Meteen in bed getold.

1. Riana:
    23 september 2018
    Ik vond het schitterend, die wolkenkrabbers, heel bijzonder al dat glas. Kunst!
    Benieuwd naar al die nieuwe outfits Jook!
  2. Annemieke Zaal:
    23 september 2018
    Hebben Sandra en ik ook geprobeerd dat die rooftopbar, maar was kansloos. Leuk dat het jullie gelukt is!
  3. Shirley:
    1 oktober 2018
    Haha ik moest nog even bijlezen. Dank voor de vermelding ,)