10 september..van Niagara Falls naar Belleville..

11 september 2018 - Kingston, Canada

We hadden aanvankelijk het plan vroeg te gaan rijden, maar de Wi-Fi in het restaurant bij de falls was zo heerlijk snel dat we even hebben gewerkt..leo sport en ik de reisblog..dan zijn we weer bij.

Daarna de auto opgehaald..rekening betaald..tja..dat moest ook en om 10 uur reden we. Eerst naar Niagara on the lake. Erg mooi..wel heel toeristisch plaatsje..lekker bakkie gedaan.. daarna richting Toronto..het was hartstikke druk op de weg..wsl ook door het zeer slechte weer..  het zicht werd zeer belemmerd van tijd tot tijd. Het was naar rijden. In Burlington een stuk binnendoor en daarna de 401 weer. Om half 3 in Pickering bij Perkins waar ik heel graag porkchops wilde eten. Die stonden nu even niet op de kaart..maar biefstukpuntjes wel..met herrie eroverheen .  Yammiie.. pie mee.  In Belleville stokbrood en kaas opgepikt  en daarna naar de Montrose Inn. Een gewéldig prachtig oud huis waar we een leuke kamer hadden. Lekker getut. Begonnen met het opmaken van al het eten dat we op voorraad hebben. Mag niet mee naar NY.

Vandaag de elfde september..eerst even mn moeder gebeld. Die had niet zo n goede dag..of ik gauw weer kwam ...en daarna heerlijk ontbijt: fruitsalade, banaancakejes, croissant met ei ham en tomaat...heerlijk. daarna via transcanada naar Kingston. Het gebruikelijke programma..ik ga lekker..nu achter een rabarbertaartje dat van Wely ook zou kunnen maken..of Jarreau...als voorgerecht een erg lekkere sweetpotatosoep. En daar komt het zonnetje as we speak.... fijn!!

1. Wim Voermans:
    12 september 2018
    Dat van het eten zou ik wel serieus nemen ze zijn ontzettend vervelend met dit onderwerp. En de boete is nooit mals.
    Verder veel plezier en we volgens het steeds.

Wim