3, 4, 5 september..Lincoln NH (USA)

5 september 2018 - Lincoln, New Hampshire, Verenigde Staten

Ik doe even een paar dagen in 1 verhaal..

3 sept om 7 uur s morgens reden we. Na een half uurtje bij de grens.. na de gebruikelijke foto's, indringende vragen wie we zijn, waar we vandaan komen en wat we hier zoeken en natuurlijk vingerafdrukken mogen we door. Dat valt mee dus.. anderen hadden hier een uur oponthoud.. toch n eerlijk gezicht 😀

Via Bangor waar we bij de wal Mart een atlas scoren en een geinige bodywarmer door Maine naar New Hampshire. Opnieuw schitterend weer. Het houdt maar niet op. Mooi landschap..rolling hills.. overal Amerikaanse vlaggen.. verlaten stukken land en dan toch steeds een lading brievenbussen langs de weg...

Op enig moment bij de KFC paar stukken kip gehaald en die in de soep gedaan en dát vervolgens genuttigd in een state park...beetje van mezelf en de rest van knorr. We stoppen bij een yard sale waar ik nog een kerststal scoor (de tweede deze trip).

Tegen vijven bij Camp David..een heuse skihut met alles wat je maar wensen kunt...koffie en thee..snoepjes en champagne...bloemetje op tafel...eigen toilet voor Leo.. aan een ruisende rivier... een heerlijke plek... na de supermarkt gaat de bbq aan... om half 9 gaat mijn licht uit..5 over half 9 slaap ik.

De volgende ochtend gooien we het programma om omdat Leo dan wél kan golfen en de dag erna (vandaag) niet. Het doel is Owl s nest op een half uurtje rijden.. een geweldige baan hoor ik achteraf. Ik rij ondertussen 70 mile verder voor het Indian Museum in Warner. Erg leuk, interessante tour gedaan. Om over half 4 weer bij de golfbaan..borreltje...via supermarkt weer naar Camp David..bbq weer aan...

Vandaag ..woe 5 sept.. Sjors jarig..naar Franconia Notch Park. S ochtends een wandeling naar de flume gorge...en s middags luieren aan Echo Lake. Net een bakkie gezet..stukkie pie uit de oven..straks die bbq weer aan en dan om 8 uur aantreden voor een moosetour. Daarover morgen berichtgeving. Morgen weer op tijd rijden naar Saratoga Springs, NY.

1. Thea Voermans:
    6 september 2018
    Pfffft valt niet mee om vakantie te hebben.
  2. Jacq:
    6 september 2018
    Gefeliciteerd met Sjors. Ik hoef niet te vragen of jullie je vermaken. Veel plezier maar weer!
  3. Riana:
    6 september 2018
    Haha, die grenscontroles , leuk volk he, Amerikanen !
    En KFC is ultra rechts, steunt de wapenindustrie, haat mensen met een kleurtje en homo s, dus, niet meer doen!
  4. IJlien:
    9 september 2018
    Met een mooie vermelding voor Sjors haha! Leuk weer hoor :)