6 september 2018: Door naar Saratoga Springs

10 september 2018 - Saratoga Springs, Verenigde Staten

Helaas moeten we Lincoln verlaten. Wat een heerlijke plek was dit. We rijden om i uur weg..op naar Polly s pancakehouse in de buurt van Bethlehem. We komen overal... Hamburg, Manchester, Middleburgh, Hanover, Naples, Amsterdam,  Rotterdam ...geinig..dus ook in Bethlehem.

Na een heerlijk pancake-ontbijt gaan we echt rijden. Eerst de interstate tot Lebanon en dan via de Quechee gorge naar Woodstock. Ik dacht het Woodstock van 1969 maar dat was toch elders (naast Lincoln) 😀 maar dat mocht de pret niet drukken. Een giga appelpunt genomen..daarna ri Vermomt alwaar we de scenic 100 byway hebben gereden. Prachtig! In Weston een hoogtepunt..een christmasshop die Leo's golfhoogtepunt verre overtrof...met lege handen naar binnen en met volle tas naar buiten. Een stal van borstel!! Leuker kan je het toch niet treffen ! Ik was helemaal blij. De auto vult lekker op deze manier.

Tegen vijven waren we in Saratoga Springs..op tijd voor het happy hour. Mooi hotel net buiten het drukke centrum. Gegeten in de tuin van Sperry's waar we een main course hebben gedeeld..was een stuk vlees van 16oz.

Volgende dag was mijn dag.. dus Leo vroeg naar de golfbaan verwezen waar ie zich kostelijk vermaakt heeft met paar aardige mannen. Ik de stad in. Tussen de middag samen geluncht en de shoptocht vervolgd oa in het Beekman district en walgreens. S avonds gegeten in de thirsty owl.  Met winetasting vooraf. Erg gezellig met livemuziek.

1. Thea Voermans:
    10 september 2018
    Heb je een extra koffer bij je?
  2. Joke de Monyé:
    10 september 2018
    Morgen naar het postkantoor....doosje vooruit sturen... ben niet voor 1 gat te vangen..😂😂
  3. Wim Voermans:
    12 september 2018
    Nog even over die stal. Ik weet er nog een erg voordelig.
    Even via Bethlehem authentiek en weinig gebruikt.

Groeten Wim