16 september Ottawa

16 september 2018 - Ottawa, Canada

Na een heerlijk ontbijt en een bijgewerkt logboek lopen we om 11 uur op straat. Ik heb de kaart dus we gaan de verkeerde kant op. Gelukkig neemt Leo het op enig moment over dus na anderhalf uur lopen in de inmiddels snikhitte kopen we aan de andere kant van het hotel kaartjes voor een fiets en boottocht morgen. Inmiddels dus wel veel van de stad gezien. Dat dan weer wel. 😂😂😂

Eerst maar na een lekker bakkie. Stoel van een gesloten terras gepikt en daar zaten we op Parliament hill. Er klonk Italiaanse muziek. Wat foto s gemaakt en toen langs het water naar de nationale gallery. Prachtig..en heerlijk opgedroogd. Straks ff optutten en dan gaan we naar Janis Ian. Jeugdsentiment.

1. Annemieke Zaal:
    17 september 2018
    Ha Jook en Leo, ik heb een inhaalslag gemaakt hoor. Heb jullie verhalen gelezen en foto's bekeken. Wat een reis!!! Onvergetelijk denk ik. En al dat lekkere eten. Ha, ha, daar kijk ik natuurlijk weer naar. Foto's zijn prachtig.
  2. Arlene:
    18 september 2018
    Joke ik geniet van de verhalen! Leef in gedachten 10 jaar terug. Nog heel veel plezier! Liefs Mien.