17 september Ottawa

21 september 2018 - Ottawa, Canada

Gisteren dus Janis Ian.. gelopen naar het park waar het evenement plaatsvond. Cityfolk. Ik had vip plaatsen geboekt...nou daar zaten we. Op een podium..op klapstoelen...touw eromheen... klaar is je podium... very important persons. Ik dacht dat de drankjes gratis waren want we kregen allemaal gekleurde bandjes om..mevrouw keek me aan en vroeg zich wsl  af van welke planeet ik kwam. 10 dollar voor n blikbiertje. Ik had mn watertje dus. 😁 De andere muziek was verschrikkelijk..soort van hardrock..

Maar gelukkig kwam Janis Ian..  daarvoor moesten we naar binnen en daar gold de vipstatus niet....

Andere klapstoelen..maar we zaten vooraan en het concert was hartstikke leuk en amusant.

Terug met de bus.. dat scheelde toch wel ruim een half uur tov lopen.. in bed gestort.

Vandaag fietsen en de boot. Half 10 moesten we ons al melden.. het zou warm worden en dat werd t.

Erg leuke tocht met groepje van 6. 2 uur gefietst langs allerlei highlights. Ottawa is heel fietsvriendelijke stad. Om 12 uur terug..kóffie!! Meteen maar doorgepakt en om half 2 de boot op. Na eerst nog naar souvenirwinkel te zijn geweest. Ik had iets prachtigs gezien waarover ik op de boot had zitten kwijlen. Het was bijna ingepakt bij wijze van spreken toen de verkoper zich realiseerde dat ik gedoe bij douane zou kunnen krijgen omdat er een groot stuk walrusboon onder zat. Dat mag t land niet uit. Daar was t te kostbaar voor om dat te riskeren. Wat anders uitgezocht en veel verdiend. Vrouwenlogica. Boottocht gedaan.. en daarna even gerelaxed bij zwembad. In t hotel gegeten..weer iets met filet nog kon en spinazie.  Gaat goed met spinazie..

1. Riana:
    21 september 2018
    Hoe oud is Janus zo ongeveer Jook? Ik was altijd fan. Misschien dat ik haar een keer in Leiden heb gezien, zou dat kunnen?
  2. Thea Voermans:
    21 september 2018
    Zo zie je het begrip VIP is overal anders. Mooie foto’s weer erbij.