29 aug: Bay of Fundy

30 augustus 2018 - Fredericton, Canada

Tamelijk vroeg op pad vandaag om de getijdeverschillen in de Bay of Fundy te bekijken. Om half 1 wordt het hoog water, dan kunnen we de bodem vd zee niet meer op. Dus om 9 uur weg..half 12 zijn we er. Zonder koffie naar de zee geracet.. daar gewandeld en toen werden we idd weggejaagd omdat het tij op kwam.. verbazingwekkend snel waste het water (mooi oud Nederlands woord).

Daarna aan de koffie met muffin. Toen weer terug kijken hoe hoog het water inmiddels stond. .

Terug toeristische route. In Alma lobster gegeten. Leo mocht een smakelijke uitzoeken. In een plastic bak..2 tangen erbij...en succes!!

Om 7 uur thuis. Meteen door naar het restaurant van het Delta hotel waar we lekker buiten gegeten hebben aan de rivier.

Nu kwart over 10. Nog even en Leo is 60. Hij gaat golfen..mag om 6 uur de deur uit.

Morgen lange rit naar de beren in Acadieville

1. Jacq:
    30 augustus 2018
    He hallo daar. Leo van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 60 jaar pfff wat een leeftijd. Fijne dag vandaag en veel geluk en gezondheid. Joke jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je man. J en Jp
  2. J.S. en AAN Stooker:
    30 augustus 2018
    Leo van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. Groetjes van Joep en mij
  3. Matty:
    30 augustus 2018
    Oef, heb weer een telfout gemaakt m was in de veronderstelling dat Leo 61 jaar is geworden , sorry Leo, ik had je jonger moeten schatten, hoop niet dat je er over in zit. Ik lees het goed, je gaat vandaag golfen, veel plezier en neem een drankje, laat het maar opschrijven op onze rekening 😂😂😂 bij de golfclub daar. Wij komen wel (een keer langs om te betalen).
    Veel plezier en sla een Hole in One.
    Joke, ook jij van harte gefeliciteerd met Leo zijn verjaardag. Veel plezier.
  4. Joke de Monyé:
    30 augustus 2018
    Dank iedereen voor de felicitaties. Leo is net vertrokken. Het is 6 uur. Ik draai me nog n keer om. 😀 t is nog pikdonker buiten ik hoop dat ie de baan ziet!!
  5. Arlene:
    30 augustus 2018
    Dit is Mien ! Leo gefeliciteerd Jo jij met je mannetje! Wel een dag te laat van daag Danielle 46 . geniet van je verdere reis. (leuke foto,s je ben net een meisje bij die grote fam).
  6. Leo:
    30 augustus 2018
    Dank jullie wel. Mooie verjaardag met alle felicitaties. Ben wakker van een continu trillende telefoon. Heerlijk rondje gelopen met 2 gezellige mannen.