30 aug..Leo jarig en naar de beren

31 augustus 2018 - Fredericton, Canada

Vandaag bijzondere dag..mijn man wordt 60 en we gaan naar de beren. Voor Leo ook nog ns een rondje golf..topdag!! Hij moet er dan wel om half 6 zn bed voor uit..maar je moet r wat voor over hebben!!

Ik wandel om half 10 naar de stad om een verjaardagscadeau te scoren.. dat lukt.. een tas met herrie waar ik m dolgelukkig mee maak. We drinken coffee in de stad en hebben daar lunch..snel naar huis om een jasje te halen want t is vandaag beetje koeler dan gisteren. En dan op naar Acadieville. 2 1/2 uur rijden. Tegen vijven zijn we er. Met een bus worden we in een bos gebracht waar een observatieplatform is  gemaakt. We worden al opgewacht want de beren kennen dit moment en de man die ze dagelijks een snack brengt.. het is gaaaaf!! We mogen geen lawaai maken.. er lopen ong 10 beren om ons heen..steeds weer andere lopen bos in en uit..kleintjes erbij... 7 mnd oud.. het is een belevenis. Om half 8 breken we op en dan moeten we weer terug... een uur later is t aardedonker..op een onverlichte 2-baansweg waar moose-waarschuwingen zijn. Geen moose gezien maar je moet alert blijven want aanrijding met moose overleef je niet. Inspannende rit dus. Half elf guerend vd honger bij Harveys naar binnen voor hamburger.. patat..en caramelpie..het kón gezonder..maar we moesten wat..daarna binnen 10 min thuis en meteen bed in.

Morgen naar Grand Manan Island..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemieke Zaal:
    31 augustus 2018
    Wat een geweldige foto's! Wat een belevenis!
  2. Jacq:
    Heey Leo.
    Ik ben nu bij jp en j
    Ik hoorde dat je getrouwd bent en heb het filmpje gezien wat was dat prachtig echt waar ik ben heel erg blij voor jullie gefeliciteerd groeten Zoë en starlith
  3. Wim Voermans:
    31 augustus 2018
    Ik merk dat jullie er zin in hebben.
    Dat was de bedoeling.
    Best jammer dat ik er niet bij kan zijn😉😉😉😉😉
  4. Thea Voermans:
    1 september 2018
    Maar weinig mensen hebben zo’n verjaardag gehad. Lijkt me geweldig.
  5. Cora van der Meij:
    2 september 2018
    Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd Leo, een mooie leeftijd.
  6. Cora van der Meij:
    2 september 2018
    Beetje laat (hier gebeurt ook van alles ook al lijkt het van niet) maar alsnog gefeliciteerd Leo, een mooie leeftijd.