A trip to the zoo..

26 augustus 2018 - La Malbaie, Canada

Zaterdag 25 aug..vandaag staat de dierentuin op t programma. We gaan wat kilometers maken. Totaal ong 500. Na een heerlijk ontbijt met veel cake, vers fruit, geb eitje in broodkorfje tegen negenen gaan rijden. We gaan via het Amerindien museum in een plaats met een onuitsprekelijke naam vlakbij St. Felicien. Daar vind ik het begin van de Indiaanse heilige familie. Om 2 uur zijn we in de dierentuin. Het weer is top. We genieten van de ijsberen en de rit met de trein door het wildgedeelte. Erg leuk gedaan waarbij ook info over de Canadese geschiedenis wordt verteld. In het Frans..dat is dan wel weer jammer..we begrijpen er niet veel van 😀

Om 6 uur moeten we weg. Nog anderhalf uur naar ons hotel in Chicoutemi. Het OLT.  We zijn daar om tegen achten. Een hip hotel. Nieuw! Mooie kamer met overal kabeltjes..i pad...flos-apparaat (je kunt immers niet zonder)..regen- en massagedouche..in het restaurant staat een dj te draaien. We knappen helemaal op. Ik zit in mn 2e bruidsjurk mooi te wezen. Om half 12 storten we in. Dus tot straks als ik vandaag ga doen..