Voorbereidingen voor onze trip door Canada/New England en New York

11 augustus 2018 - Rijnsburg, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om degenen die dat leuk vinden op de hoogte te houden van onze reis. Elke keer als we tekst of foto's hebben geplaatst krijg je daar bericht van. En je kunt nog reageren ook. Wie weet hebben we dan vaker contact dan wanneer we in Nederland zouden zijn :-).

We zijn dus druk met de voorbereidingen, het komt nu wel heel dichtbij. Leo nog 3, ik nog 2 dagen werken en dan moet kantoor het even zonder ons doen. We zijn ervan overtuigd dat alles gewoon doorgaat.

Boven op de strijkkamer zucht de behangtafel onder het gewicht van Delfts Blauw, stroopwafels, weg werp ondergoed en oude kleding. We nemen het allemaal mee, we zijn niet voor een kleintje vervaard. Ik ben elk vrij moment bezig met reisboeken doornemen (want die gaan NIET allemaal mee), sites lezen, logboek vervolmaken, leuke activiteiten, restaurants reserveren. Zou t nl. best leuk vinden als we aan dat ene tafeltje in the Keg in Niagara Falls zouden kunnen zitten met onbeperkt zicht op die Falls.. we komen daar maar één keer! Dus ben er druk mee. Leo verdiept zich in de vele golfbanen die bezocht kunnen worden. Ieder z'n meug. :-)

Zondag nog even jarig.. kortom... there's a buzz in the house..never a dull moment... we hopen dinsdag om een uur of half 4 de lucht in te gaan. Hopelijk besluiten de KLM-piloten op een later moment te gaan staken, zo rond de 24e september vinden we een goed plan.. en dan op JFK. We hebben een rechtstreekse vlucht naar Montreal. Daar overnachten we in het Intercontinental Hotel en vandaar gaan we naar Quebec city (Boischatel om precies te zijn) naar B&B le Royal Champetre. Daar zullen we drie nachten verblijven. Maar als we daar zijn melden we ons wel weer. Dus: tot dan!!