We zijn d'r!

22 augustus 2018 - Montreal, Canada

Goedemorgen allemaal...een groet vanuit het Intercontinental in Montreal. Gisteren na een voorspoedige vlucht om een uur of 6 van de luchthaven vertrokken ri downtown. Dat was een uitdaging want we konden het hotel niet vinden en bleven maar rondjes rijden. Dat de hele boel opgebroken was, overal omleidingen en daardoor een overspannen Tom Tom hielp niet echt. Maar om 9 uur waren we dan eindelijk met de koffers op onze kamer op de 19e verdieping. Snel andere schoenen aan en een restaurant gezocht. Dat werd steakhouse The Keg. Was prima. Nadat de steak verorberd was ging ons licht uit, dus terug naar hotel..douche..en pitten. Om 3 uur was ik klaar wakker..om half 4 Leo. Dus maar bakkie gezet...wat spullen in en uit de koffer...beetje tv gekeken... tv is nu half 7. Vanaf half 8 kan er ontbeten worden, dus dat zal 'm wel gaan worden. Daarna proberen een grotere auto te scoren en dan via de noordkant van de St. Laurenceriver naar Boischatel bij Quebec. Tot later!